diumenge, 9 de novembre del 2008

Malgrat tot, visca el Barça

4 comentaris:

  1. Excel.lent!!!! (signat: lo Joan deu Rugbiland)

    ResponElimina
  2. T'agraden els esports?
    No m'agraden els futbolistes professionals o els seus admiradors.
    No he vist un partit de l'esport favorit del noble Joan deu Rugbiland tampoc. Esports era bo en els Jocs Olímpics d'Hèlsinki, 1952. On era a l'estadi jo mateix.
    Després d'allò tot s'ha tornat pitjor i pitjor:-)

    ResponElimina
  3. Sabia que t'agradaria Joan. El rugby deu ser el primer esport gascó.

    Merike, hi han partits de futbol entretinguts però en general no en soc molt entusiasta. Imagino que no deus recordar molta cosa dels Jocs Hèlsinki 52...

    ResponElimina
  4. Recordo el gelat de xocolata cobertura. El tapes de cartró vermell amb "fazer" logo. (marca xocolata ) i Coca Cola es va introduir a Finlàndia. Així que el meu pare em va portar fora de l'estadi per a un pis .. Un atleta brasiler em va donar un diari en el tramvia. (I podria ser el següent ja des d'un any, com sabia!)

    ResponElimina