dimarts, 20 d’abril del 2010

Ves què hi farem

Ha passat gairebé un any i continuo amb poques ganes d'escriure però avui ho faig per donar una mica d'ànims als veïns del sud després de la presa de pèl que els estan fent.

Imagina't, un text aprovat per tres càmeres legislatives i per un referèndum depèn del caprici d'uns senyors que ningú ha votat, en realitat han estat posats a lloc i es deuen als partits polítics, han estat incapaços en més de tres anys de treure cap conclusió fins al punt que a alguns els ha caducat el mandat, un altre s'ha mort i per a més inri els partits no han sabut ni renovar-los, tot digne d'una farsa amb el gran Alfredo Landa.

I també són dignes de veure els grans escarafalls que ara fan alguns partits catalans, com si tot això no s'hagués vist a venir des de fa molt temps.

En fi, us deixo aquest vídeo que he trobat al sempre interessant i molts cops políticament incorrecte blog de Josep Sort

4 comentaris:

  1. Tú si que en saps! Ja em vas explicar com t'ho feies, però jo no en sé tan ni tinc tanta paciència per fer aquestes troballes. M'he trobat més sol aquest any que ha passat. Sobre el TC jo en tic idees més estrafolàries, que intento expressar en els blogs (el facebook m'és petit)
    http://volemlaciutadaniacatalana.blogspot.com i en el de Promotor 1r http://acciopragmaticatransversal.blogspot.com (encara segueixo tot sol, però tampoc m'extranya no fer amics).

    ResponElimina
  2. Un gust llegir-te de nou, Salvador (al blog, que al FB sí que t'he llegit ;)

    Sobre el TC i la conya marinera de la política-justícia espanyola... és que, de debò, ja no sé què dir. Sense paraules, potser?

    Records,

    ResponElimina
  3. Gràcies a tu vaig anar a veure el blog sempre interessant i he trobat que puc entendre molts més que fa un any!
    Quan he estat a BCN el Google Toolbar és canviat i no he trobat el gadget per embed. Si pots m'ajudar com sempre?

    Sóc políticament incorrecte i l'única cosa en la meva ment en aquest moment és: Finlàndia ha de donar a Grècia 1 mil milions euros..

    Ànims

    ResponElimina
  4. És el primer cop que us llegeixo, però sou molt divertit.
    Sí, no sé per què ahn esperat per anar contra l'estatut, potser han esperat a que els hi creixi la barba?

    ResponElimina