diumenge, 13 de juny del 2010

Una nova imatge

Blogger ha tret fa uns dies una col·lecció nova de plantilles inclòs un menú de configuració senzill. Les plantilles existents abans continuen però no es poden configurar amb el nou menú, s'ha de fer com abans, bastant més complicat.
De moment m'ha agradat i m'he instal·lat l'anomenada "Finestra de imatges".

Adjunto un vídeo d'una nena que truca perquè demoleixin la seva escola amb els professors dins. Una manera com una altra de reduir despeses en temps de crisi.

2 comentaris:

  1. El sistema nou és impossible. Ho provava a un altre bloc. El gadget de música juga en doble. No tinc cap tècnica per fer aquest sistema nou. He de parar d'escriure.

    ResponElimina
  2. Caram, noi, m'agafo un parell de setmanes de vacances blocàires, i quan torno la meitat dels meus habituals heu canviat la plantilla. M'agrada aquesta teva, Salvador.

    ResponElimina